mycket kunde varit bättre. mycket kunde varit mindre. mindre är bättre.

det kunde ha varit bättre, vi kunde ha varit 2motorcyklar och en fiddy rikare (och även datorer och annat)...  och hunden kunde varit frisk.. hästen kunde ha gillat vatten...

MEN det är solsken och blå himmel och jag ska inte vara på jobbet så mycket längre utan jag ska åka ut och lägga mig någonstans på en klippa, där man kan känna doften av saltvatten och drömma mig bort, med Ipoden på högsta volym, och bara låta solen sätta sina spår på min hud..   
    jag ska med andra ord inte mina sorger (jag är världens största badkruka), jag ska sola bort dem.

   och ikväll kanske det blir en hel del fotografering..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0