saker som får en att tänka till..

äntligen, äntligen sitter jag i soffan en liten stund innan jag snart ska resa mig upp igen för att den här gången laga mat.., eller ja göra ett försök i alla fall..
    jag konstaterade igår att jag är oduglig, jag önskar mig (läs: behöve/måste skaffa) en kokbok och en känsla för att laga mat...   tack.

  idag har jag verkligen storstädat., jag stod inte ut.. jag var tvungen... nu känns det bra., men det va en kraftansträngning,. jag har handlat, kört bil fram och tillbaka lite hit oh dit.. MEN jag har också varit i stan och shoppat lite., endast lite, ftersom vi konstaterade hur fruktansvärt tråkigt utbudet i stan är just nu.. finns liksom INGENTING !!!

Ibland springer man på saker från sitt förflutna och det är då man verkligen inser hur bra man har det idag., det är de ögonblicken som får mig att inse hur lycklig jag är och hur bra jag mår, psykiskt, idag..  jag skulle verkligen inte vilja ha det på något annat sätt.. det är då jag inser hur mycket jag gillar mitt liv.  och att jag verkligen inte skulle vilja gå om högstadiet eller gymnasiet..  då drömde jag om att vara någon annan, se annorlunda ut, va annorlunda som person.. idag är jag nöjd, nöjd med allt, nöjd med mig själv..

djupt...
  i morn ska jag bada mina små tussar, både sigge och sune :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0