status. status...

nyss hemkommen från Liseberg., spelat och glidit lite, 5kamp och annat kul :)  med niclas, gustav, linda, rasmus och max..    och Gustav vann 5kampen i dag igen, (vad annars liksom ? )  men jag kom inte sist i alla fall,,.. för det gjorde Linda. haha ;)  (förlåt Linda, kunde inte låta bli ..) .. spelade BonkaBäver till gustav fick blåsa i handen och jag skavsår på tummen.,  haha...  

och va hände mer., jo. niclas vann stjärnvinst på marabouhjulet !!!  :) (som jag så stolt gick och bar runt på, tillsammans med 40små gosedjur och andra vinster.. jag såg nog ut som en lycklig 11åring med händerna fulla,, haha., jag bjuder på den idag..

sitter i alla fall just nu hemma hos niclas och surfar på hans värsting dator., efter att jag nästan kastat ut hans ena
guitarhero-gitarr genom fönstret... världens sämsta spel., jag gav det tre försök, sedan tappade jag det..  
   förjävligt.. det är inte så lätt som det ser ut och jag ska aldrig mer spela det !!!!!!!!... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0