då, nu och i morn...

Gårdagen va riktigt trevlig och kyckad, det blev käk på Lipp och en runda på stan bland blöta gator och besvikna fotbollsgalningar.. mycket trevligt.. en sväng till peacock och en sväng förbi trädgårn för att säga hej till Karro :) även om vi inte gick in på trädgårn (vem orkar stå i lång kö halv tre på natten när kompisarna som är där ändå ska dra runt tre.., nä precis - meningslöst - ,.) så det blev taxi hem och krypa ner...

för att sedan sova till klockan 1 dagen efter.., det va inte igår jag gjorde det.. men det va välbehövligt..

idag är det en hög nivå av mys som gäller., varit och hyrt två nya filmer köpt en jättestor godispåse och håller på att grilla kyckling som vi ska skiva och lägga ner i salladen som står och väntar., sen blir det till att krypa ihop under en filt i soffan, :)

just nu sitter jag även och laddar hem lite nya roliga typsnitt till datan, som niclas så snällt lärde mig att man kunde göra i veckan.. inte visste jag det., var har jag varit de senaste året liksom ??
   och så pillar jag i photoshop, och det går bra nu,, riktigt bra. jag lär mig :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Love

2008-06-15 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0