en annorlunda dagens..

precis hemkommen från dagens gymrunda. biceps och bröst stod på dagens träningsschema, inte för att jag egentligen har något sådant men ändå... tufft och tungt.. men det känns bra nu efteråt.. lite rygg och några situps slank in emellan också... skönt..   jag länner mig duktig.
    va dock på det nya gymmet, eller ja, nytt och nytt, nya lokaler och 1km närmare hem i alla fall.. men jag gillar inte förändringar. brukar inte göra det och inte heller den här gången.. jag hade precis gjort mig hemmastad i de gamla lokalerna och såååå byter de!  visserligen va det jättefräscht, luftigt och högt i tak.. men ändå.. det fattades maskiner., våra gamla välbekanta maskiner..

jag gillar inte förändringar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0