en uppfräshning senare...

 medan Gustav och gänget har varit ute och sladdat me thaaa Tiffany har jag fixat ögonbrynen och gett de lite ny färg, solat och fixat till naglarna med nytt lack och filat ner dem lite, ojojoj va snygga dem blev !  ;).. nu ska jag bara peela och raka benen lite senare sen så e jag som en ny människa :)    

när jag va och köpte ny ansiktskräm förut hittade jag massa masker och peelingar till ansiktet jag mer än gärna skulle vilja fylla mitt badrumskåp med., från clinique -  det bästa som har hänt min hy ;)  .. nu när den verkligen börjar bli riktigt bra så tänker jag hålla mig till samma saker, och lite smink.. det gör toppen..  fast lite tillökning i min samling skulle inte skada .. mamma, en runda på stan efter snart kanske ? med lite mys och shopping :)

nu till Thaa Tiffany, det är en liten skrotbil som de har köpt av en av perssons gamla jobbarkompisar, enbart för att den inte kommer klara nästa besiktning och måste skrotas..  så det tog chansen som fanns precis framför ögonen och köpa en skotbil som de, just precis, kunde köra sönder till skot utan att det gjorde ett smack... hoppa, sladda, göra blå gummirök och krascha.. osv..    efter dagens runda ar jag hört att det inte längre finns någon bakruta och att de körde punka., bilen må va färdig för skroten men ett reservdäck fann det i den i alla fall.. så det var bara att byta däck och fortsätta sladda runt...  
      så ser ni en röd, halvrostig Tiffany ute på vägarna., se upp.. för dessa killar bromsar inte :)
moohahahaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0