så där kan det se ut..



har ju spenderat hela helgen i Umeå (världens ände, typ)..  inget illa mot norrlänningar, men hur fasen kan man bo så långt upp.. känns ju som om man har minst 50mil till allt..

tog typ 10timmar att köra från Göteborg i alla fall. men vi kom både dit och hem. :)

sen att det inte gick vägen den är helgen är ju inget att göra åt, vi hade kul i alla fall och det blev ett besök på O'learys i Umeå, en del fina kort, och ett annat krogbesök..  och en hel del bildåkning om man säger så: ;)

idag är vi trötta, mer än trötta... och jag ska plåga mig ner till Häsla och Helhet och behandla ryggen efter jobbet..
jag fasar verkligen., jag känner inte för det, det gör så ont, det gjorde så ont sist..
men det blir bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0