vad ska jag göra ??

ge mig bara något....   uppåttjack, speed.. vad som helst som gör mig bara lite lite piggare.. så jag i alla fall kan se datorskärmen med klara ögon..

börjar fundera på om jag lider av någon sjukdom, typ kronisk trötthet..  jag äter bra, tar mina kosttilskott, mina tabletter, rör på mig, motionerar, tränar, får frisk luft varje dag och sover bra.. men ändå.. denna ständiga trötthet !!!    
   ögonen är gryniga och svullna, kroppen är trött och jag kan somna i precis vilket läge som helst, under vilken tidpunkt på dygnet som helst.. ?

frustration..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske är allergisk mot någonting? jag var likadan innan jag fick reda på att jag var glutenallerier.

2008-06-18 @ 15:40:15
Postat av: n.o

har du testat rökheroin? de hjälper mot de mesta!!!

2008-06-18 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0