you never know !..

what's waiting for you around the next corner.. maybe you like it, maybe not  ? it's your choice...

Jag gillar läget,. och jag gillar det mycket.. finns inget jag skulle vilja ändra på just nu.. jag gillar varje dag (även om det är tungt och gå upp halv sex och det regar mest) .. det är alltid något som förgyller dagen..

jobbet funkar, och för en gångs skull så är jag ganska bra i fas, och jag klarar av det jag behöver.. det känns bra.
vi är i fas, vi får det att fungera.. vi kommer få snurr på detta..

igår satt jag och tänkte lite på om "om"  fanns... så insåg jag att jag är lite för bra på att måla upp scenarion, skaffa mig en bild på hur det kan gå då, vad som skulle ha hänt., hur man skulle agera, och tänka om...
    och då efter en liten stund insåg jag hur idiotiskt detta va.. om finns inte, och det som är nu, är nu.. jag vill ha det så.. sluta tänka bakåt och framåt..  stanna upp och bara vara..  det är bra.. mitt liv är riktigt bra just nu. och det blir bara bättre,. 

helgen va bra, riktigt bra.. som många andra fast annorlunda. :) 
  nästa helg bär det iväg till Umeå och sen ner till Holland.. det blir grejer det. ;)

Luddigt...

Kommentarer
Postat av: Emma

delta i min bloggtävling vettja!

2008-06-23 @ 09:21:12
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0