a few lines in the morning

det ar morgon har nu och vi paborjar dag 5..  i natt har det regnat har vill jag lova.. trodde nastan himlen skulle ramla ner.. och nar jag vaknar av att det regnar, da regnar det !!  jag kan ju liksom sova fast det slar ner en bomb utanfor fonstret...  och dem brukar ju saga att efter regn kommer solsken... men icke, det ar lika gratt idag med.. suuuuck.,..  men vi e opptimister.. Solen e pa vag.. snart :)

 men igar va solen framme en stund i alla fall.. gott !  bara ligga pa stranden, steka och dricka iste..

det blir inga bilder just nu och inga svenska bokstaver for jag kande att det var for tidigt att vara sa ambitios och ta med datorn.. sa den far vila till ikvall istallet.. ser om vi gor ett nytt internet besok da, risken finns nog om inte vadret gor en drastisk andring..  vi masade oss mest ner till internet cafet for att en viss person, vi kan kalla honom N,. inte lyckades bestalla kepsar igar.  men vi gillar dig anda ;)  . jag kan dock meddela till din stora besvikelse att alla inte fanns. det e jatte utplockat men vi sitter har och forsoker fa ihop ett gang i alla fall.. sa vi far se hur det gar..

soldans nagon ??

frukost for min del., scrambled eggs, bacon och te..   resturangerna har nere har dock inte fattat grejen med fuktte sa jag far noja mig med vanligt earl grey..  det duger. aven om jag saknar min varma chocklad pa kontoret och mitt svartavinbars te..

so long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0