a sunny day at the pool

polen va det som gällde för våran del idag., underbart med klarblå himmel., ännu en dag. njuter :D .. nu äntligen börjar det fastna lite färg i ansiktet på mig., kroppen är solbränd men ansiktet bara kämpar emot., hejhopp, röd/rosa flammig säger jag bara.. ;)

i går var det så himla varmt och skönt, och eftersom våra handdukar va genomblöta, satte jag mig i vattenkanten och solade benen i väntan på att handdukarna skulle torka., satt kanske max en halvtimma.., något jag genast ångrade samma minut som jag vaknade i morse., !! jag fyller 20år, i år., men i bland undrar jag om jag har lärt mig någonting under dessa åren ???.. smart as.

ingen som tyckte sandslottet va coolt ??  tråkmånsar.. ;)

Igår va det ju den 13mars 2008 och min kära vän Mia fyllde 20år !! (har jag inte nämnt att en väldigt stor del av mina kompisar fyller år i mars) . så ett jättegrattis till henne., jag glömde inte av det., missa bara att nämna det. ;) ..  shiit va tiden går fort., det käns ju liksom inte längesedan vi tillbringade sommrarna ihop på olika ridläger..  och snart vet ja en till som fyller tjuga.., inte kan det vara krull ? ;)

hejhopp.. nu ska vi äta.
byebye

Kommentarer
Postat av: K

var det ett riktigt sandslott? trodde det var en typ... cement sak? :P

ååh gummi, i know. tänk på mig då, som redan är himla 20?! och vad skall vi göra med våra liv? gaaah, en fika hade varit på sin plats!!!

2008-03-15 @ 01:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0