another day in paradise

yesterday I told you about the blue blue sky....  

image155


hopplahoppla.., stålande sol i dag med., trots att det regnade mer än lite i natt :D
så vi är stekta idag med. göttans.., benen känns dock lite små brända, men det brukar lägga sig ganska fort..

image156

yees, jag sa ju att dem var skapliga på att bygga sandslott på stranden.. haha.. inte illa va ? hur fräcka som helst, så står dem där hela dagarna och spayar vatten och hjälper folk att ta kort.. :D

        

på bild nummer två kan ni se gustavs sandkrabba stellan ;) .. nej, det är inte som det ser ut, gustav har inga jättefötter, det är en väldigt, värligt liten krabba.. med uppstickande blå ögon..

image161

tror ni vi blev shockade eller,, när vi ser att sune har anlänt till oss på Boracay.. helt otroligt..  (för er som inte visste, sune är min mammas toypudel., ja kolla på bilden och ni ser likhelerna,.,) bör tilläggas att det var Gustav gjorde denna fantastiska upptäckt, då han mestadels är rastlös och för varm för att ligga still., så han springer runt och gör upptäckter istället.. så han är helt enkelt gustavs.


obs., det är det svarta burret., det andra är min mammas hår, och det ljusa fluffet med svart nos är min Sigge.
haha..

     

alla bara älskar gustavs tatueringar..,, haha.. 

det var allt för oss idag., som ni ser så har vi det kalas., idag har vi också bokat flygbiljetter till manila., e ju alltid bra att kunna ta sig från ön.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0