bara en helt vanlig dag.., i Topanga Canyon !


Idag står det slappdag på schemat., riktigt skönt faktiskt. maria och george har åkt iväg för en cykeltur och jag och gustav ligger kvar hemma på baksidan i solen, för er som är nyfikna så är det typ 30grader varmt i dag (i skuggan). så jag har tagit solstift på näsan ;) . . annars känns det som vi just nu provar på livet som orm och det där stadiet där dem ömsar skinn.., tyvärr..  men vi hoppas på att lite färg sitter kvar på det nya skinnet i alla fall.. annars finns det väl fusk metoder för solbränna ? ;) har ju sett att vissa hemma ligger i för att vara brunare än oss när vi kommer hem., det har jag allt sett på facebook.. haha. och det lär la inte vara så svårt med tanke på våra pigment., en rosa och en röd.. ;) 

sedan i efetrmiddag blir det nog lite grillning på altanen i eftermiddagssolen :D och sen vet vi inte om vi tar en hel slappedag eller om vi beger oss ner mot Universial city boulevard eller något annat roligt.. finns ju sjukt mycket saker att göra pch välja mellan här., det är helt underbart med personlig guide som har bott här i snart 30år..
maria och george är verkligen toppen., världens snällaste och dem har faktiskt koll på allt ! maria hade faktiskt fixat lite påskägg och godis i morse.. jättegulligt.
ja kort sagt, vi har hur kul som helst !!

Igår fick jag löst mig ett amerikanskt mobilnummer också med telefon för 20$.. det var billagare än om man bara ville ha ett löst sim-kort.. haha.. helt omvänt.

image183

jag fyndade världens fulaste solglasögon häromdagen, så fula att de blir coola.. slår dock vad om att min syrra skulle älska dem... haha, inte klädde dem mig speciellt bra heller, men roliga de e dem.. ;)



nu ska jag gå och göra mig lite lunch, avocado med knäckebröd :D ..




Kommentarer
Postat av: mamma

en helt vanlig dag på spadvägen, snöar så man inte ser ner till rondellen, mat oset ligger som en tät dimma i köket men pannbiffarna blir jättegoa, hundarna ny kissade, occh snart cesar på tv!!!!!!!
vill man byta eller! hälsa alla, du kan väl ringa mig i morgon jobbar en stund. pusssssss!!!!!!

2008-03-24 @ 18:28:53
Postat av: nathiis

underbart. dom va ju råå tuffa haha du kan min smak ;)

2008-03-25 @ 10:24:43
URL: http://nathaliehennings.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh va kul de e å läsa vad som händer.

här hemma e man sjuk å de e snö !

love

2008-03-26 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0