bara en sak till..

tro det eller ej, men jag är klar !! och klackan är inte ens halv på på natten, (bara halv 4 !) . som om någon lyfte en av de tyngsta stenarna någonsin från mina axlar, precis just nu. så skönt kändes det..  har bara ett mail kvar att skicka och så ska jag göra en snabb överblick på några artiklar i mornbitti när jag vaknar..  helt underbart, för 4timmar sedan kände jag bara för att lägga mig med huvudet under kudden och låta den tunga stenen rinna ut i småbitar genom mina tårkanalen., men jag gör ju inte sånt, så svälj och kämpa.,. 5½timma senare sitter jag nu här och klarade det, efter två hårda nätter är jag klar. ! som pappa brukar säga, det som inte dödar, det härdar..
   men  nu känns det skönt, och jag kan krypa ner med lugnt samvete., till skillnad från igår när jag la mig och det kändes som om huvudet skulle explodera och hjärtat slog tredubbla slag..
 så nu ska jag återgå till mina svävande moln i 1½vecka till innan vi landar på Ladvetter.

nu njuter jag.. Jag kan lösa det mesta, även från andra idan jordklotet.. det är inte illa.

Idag fyller min bästaste CarroKrull år, så ett jättestortgrattis till henne på 20års dagen..  :D 
  du förtjanar både sång, tårta och presenter men jag har inte riktigt kommit underfund med det där med telepati ännu så det får vi ta när vi kommer hem istället..

det var allt för idag, kl 3:30 PM och jag säger godnatt..

Kommentarer
Postat av: carro

Tack gumman ! :D
lätt att vi ska fika fira du å ja :D
Gabbe du fixar allt du e bäst ! :) bra jobbat
;)
take care

2008-03-28 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0