clear blue sky

hejhopp.. inget speciellt nytt idag.. mer an att det har varit stralande sol och klarbla himmel idag med, det ar som att ligga och sola i en bastu., det ar samma effekt har som nar man sitter i en bastu och sa blaser man lite latt pa armen och det branner.. jepp sa varmt ar det nar solen skiner fran en bla himmel.. !!
    har finns liksom inte speciellt mycket att gora., det ar a paradise island, men det ar en liten sadan.. vi borjar langta efter lite puls och storstadsliv nu :)   sa om 5dagar bar det av till LA..  alldeles lagom, da hinner vi battra pa brannan lite till., helt perfekt ! 


Jag borjar bli lite nyfiken pa vad som hander hemma., nagot maste ju handa. ? varlden har ju liksom inte stannat upp bara for att vi har akt bort, tyvarr..  sa hall mig garna lite informerad.. :) 


boken jag kopte ar forovrigt grymt bra !. wahh... 

vad droppade in i min telefon igar, om inte ett mms pa min alskade och nyklippta vovve.., om jag saknar honom och hans blota, kalla nos.. jag ger mig sjutton pa att han lever loppan i min sang varje dag nu..  :) han kommer i alla fall bli glad nar jag kommer hem :D . alltid nagot..

dags for middag..

byebye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0