då var det dags igen..

ska försöka käka en tonfiskmacka från subway och dricka lite te innan jag går på nattskiftet för dagen (eller kvällen kanske man säger).. och jag hoppas jag slipper sitta till halv 5 i natt i alla fall..

MEN., jag har i alla fall fått tag på en miniräknare inför natten, och burken med koffeintabletter är inte slut än, sp en natt till går nog..

annars har vi som vanligt varit och shoppat hela dagen, vi packade in oss i bilen och det bar iväg mót ett område med outletstores,. okej tänkte vi, kan ju va kul, med en allt-i-allo affär , eller två.. oj, så fel vi hade, det var som en midre stad ! haha..  och som gissat lämnade vi inte området 6timmar senare tomhänta. !!!  absolut inte tomhänta.., gustav var som vanligt värst, ;) men jag va inte så dålig jag heller, hittade lite smått och gott.. och jag kan avslöja så mycket som att jag tillslut fick mig en Christian Audier t-shirt.. lätt att jag kommer vara snyggast i stan till sommaren :D haha..  det var roligt.

tänk om någon kunde spela in alla våra skrattattacker, va roligt det hade varit.. ingen hade fattat ett ord, maria kan knappt gå och jag skrattar så att tårarna sprutar och gustav är mest ganska ovetandes.. men det hade inte varit samma sak., det är ju i stundens hetta som man säger., men kul har vi. helt sjukt.

så nu sitter jag här i mina nya mystofflor, kunde inte låta bli (och det ser ju ut att behövas när man kommer hem...) och är redo att bita tag i mina pappershögar och mail igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0