day 2

day 2 in Boracay.. och det har varit lite molnigt idag med,, men fortfarande varmt och eftersom mitt ansikte har intagit samma färg som en kokt kräfta och gustavs är aningen rosa, så kanske det va bäst att det va lite molnigt idag med..  så vi har tillbringat lite tid vid polen och sen har vi mest gått runt längs stranden och jag har tagit mängder av fina kort., såna där typiska semesterkort.. jag har inte hunnit lägga in de än så det kommer senare i veckan..

nu e det såhär, att en nära vän till mig, vi kan välja att kalla henne Karolina Ståhl, fyller 20 på söndag (!!!!)  men hon har inte behagat att skriva ner sin NYadress till mig så jag har inte kunnat hitta på något fiffigt att skicka...  Men nu vet du, jag har tänkt på dig och jag har absolut inte glömt av att du fyller år vännen.. 
    Jag har inte glömt av alla mina andra vänner som fyller år i mars heller.. Just so you know.  ;)

           

Jag börjar mer och mer ana att det är gustav som kommer ha intagit former av en annanas när vi kommer hem, eller möjligen formen av ett paket pineapple juice ;)..    men roligt hade vi även om vi nu komer hem som två annanaser.. 

image136

Nu ska vi gå och äta tonfisk mackor...  
så byebye...
♥   

Kommentarer
Postat av: Martina

heeeeej! Egentligen vill jag ju inte gå in på den här bloggen, fast jag gör det för att vara artig ;/ Fyyyyyy fa..... va vidriga ni e som bara goar er hela tiden usch! Talar om hur det regnar hos er! Har du redan glömt hur mycket det regnar här och åt vilket håll!? Bilderna är inte på något sätt lockande. Kan ju alltid trösta mig med att det förmodligen har spännt mycket på huden de första dagarna hi hi. Vill faktiskt inte kommentera något mer nu. Kanske...men bara kanske att ja tittar in igen.! Sköt er. KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2008-03-05 @ 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0