day 3

nu börjar det lida mot slutet av dag 3.. och idag har vi faktiskt sett solen, och legat i den utan att ha blivit allt för röda. inte illa.. ;)

annars gör vi ju liksom inte så mycket, ligger på stranden, går en och annan promenad på den typ 7km långa stranden, badar lite, äter (ibland) och går och kikar lite på "shopping gatan" som är belägen längs strandkanten ;) vi njuter av livet helt enkelt.. som pappa (han säger en hel del vettigt ändå min far, om man nu hinner snappa upp det bland allt annat tjöt.. ;) )hade sagt, -Det är så här man ska ha det när man har det som sämst, det kan kallas livskvalité ! ..

nu ska jag snart göra ett försök att maila malaysian airlines och se om vi kan få två jordnötsfria flighter., kan ju inte påstå att jag skulle se fram emot att sitta över 12timmar när 450passagerare runt om sitter och smaskar saltade jordnötter.. nä ingen hit precis..


tror ni man blir miljöskadad av sitt jobb eller ?`. vad springer vi på, på stranden vid ett av de nybyggda hotellen om inte våra Polaris krukor, visserligen en annan model men ändå.. skulle gissa på att de lyser under ifrån, de användes som bord, på kvällen men då min kamera e kass på kvällen lyckades jag inte fånga det på bild..

image138

              

mamma; hoppas inte du glömmer av mig på påskafton iår, det e ju snart.. jag kanske inte e hemma just då. men då e det inte långt kvar till vi kommer hem. och kan du föreställa dig hur fruktansvärt ledsen jag skulle bli om det inte fanns ett påskägg som väntade på mig i mitt rum ? .. bara en liten påminnelse,,
neeej, jag e inte barnslig, jag gillar bara att hålla fast vid vissa barntraditioner. ;)

image145

over and out...
gustav hälsar alla,, dra er backlänges i en kundvagn, nnu ska vi gå och äta..

Kommentarer
Postat av: mamma

du e väl för underbar men du måste nog prata med påskharen om påskägg!
vad jobbigt ni verkar ha de, de måste ta på krafterna att ligga och sola och kanske gå en promenad,jobbigt med sand mellan tårna och brända näsor,sen måste man ju också bestämma vad man ska äta, de verkar jättejobbigt, jag skulle nog inte vilja byta, nej då e de nog bättre hemma, eller!!!!
tacka vet jag storm och ösregn gärna lite frost så de blir halka också, så ska man ha de när man har de som sämst. pussar o kramar saknar er jätte mycke!

2008-03-06 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0