... ett litet tillägg bara

nu ska vi gå och äta,.. jag ska äta svampsoppa idag.. och gustav hamburgare., vi kan menyn utantill vid det är laget, man får också hur mycket scrambled eggs man vill till fukost..;)

image167

bara ett litet tillägg: Niclas, du är världens sämsta bloggare .. uppdatera, någon som har lärt dig var ordets innebörd är ?? ...  det innebär att man skriver något nytt, roligt varje, eller varannan dag så att dina vänner i andra änden av världen kan läsa något roligt om vad som händer hemma !!!  
sen undrar gustav, ja om det har hänt något nytt på d.p fronten med X?? G är nyfiken och kräver att få veta..
bara så att du vet..

image168

och med den bilden säger vi., hejdå Boracay. och hej 2dagars flygning.

byebye

Kommentarer
Postat av: K

gabbe jag tror att du har blivit lika matfixerad som jag ;D

2008-03-18 @ 05:04:38
Postat av: George från skårby

Ne nu är ni lite sega på att uppdatera tycker ja, hur går det med flighten och 10 000 meter klubben undrar jag???

2008-03-18 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0