hello

hejhopp... idag fyller Karro, numera bosatt i New York, 20ar.. ett jattestort GRATTIS till henne.. som jag saknar den tjejen ska ni veta..

idag har solen varit framme jattemycket och som vantat sa sitter vi nu har som tva lite latt overkokta kraftor.. mina knaveck gor ont.. men det har nog lagt sig till i morn.. annars har vi inte gjort speciellt mycket., konstaterat en an gang att min mage lever sitt eget liv och ar stord.. va glada sa lange ni slipper kanna pa hur det kanns att ha gabbestomach. ingen hojdare..

idag har jag dock gjort det mest ovantade., but I won't tell you... you'll see, soon.. :)

idag ar det bara 9dagar kvar till vi aker det USA.., det ar helt sjukt vad fort tiden gar.. innan ni hinner blinka kommer vi vara hemma igen.. 8veckor och en blinkning senare ..,

varit duktig och kopt mig en ny bok med, pa engelska.. tankte att det kan vara lite nyttigt sadar.,. Lost Light by Michael Conelly..

nu ska jag slutfora dagens uppdrag., och ata.. borjar bli hungrig nu... eftersom det inte gick och fa i sig nagon frukost., for den gick inte att behalla.. sager ju det.. konstig mage..

byebye





Kommentarer
Postat av: #43

HAR DU TATTUERAT DIG???

2008-03-09 @ 12:35:53
Postat av: K

Taaaack älskling :D:D:D

2008-03-09 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0