i kväll blir det ändring

En ny kväll framför mig., utan jobb. !  så det blir nog jacuzzi och middag nu istället.  känns bra., och allt verkar funka för än så länge inga mail om något som helst strul. ;) ett enda, men det löstes fort..

Idag har vi vandrat en sväng vid stranden., i  Marina del ray harbour.. mycket trevligt, med lite frisk lugt vid havet, det luktar som det brukar göra hemma i början av sommaren, en blandning av tång och saltvatten.. härligt. sen bar det iväg till några affärer (svaret är nej, vi kom inte ut tomhänta idag heller.. haha ) .. sedan fika i eftermiddagssolen.. (det är fina grejer, när man får tre bitar chockladkaka fast man beställer en, hemma hade man knappt fått en av bitarna)., vi hann allt spendera lite tid på barnes & noble också, blädrade igenom lite tidningar och kollade böcker.. soft. ;)

för er som är nyfikna var det en kamera affär vi besökte... roligt värre..

nu har jag inte tid mer, min mage säger nämligen (för första gången på 5veckor) att den är hungrig och faktiskt vill äta och inte mår illa.. så med andra ord jag måste passa på att äta.

miss you guys., och niclas . tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0