kvällsgrillning och filmmys

Igår kväll hade vi ju som sagt en riktigt skön slappdag ;) hur soft som helst, sen kom maria och george hem efter son cykeltur och satte igång grillen, på menyn stod grillad kyckling, ris kokat med brocoli, och salad.. riktigt gott :D massa tjöt och mat, med alla dessa amerikanska barbeque, grill och steksåser.. haha. men gott va det.,  mammas pannbiff lät dock rätt så lockande.,.  när jag flyger hem komer jag drömma om spagetti och köttfärssås eller pannbiff.. ;)

det är kanonfint väder här idag med., upp mot 30grader.. ;) det blir nog antingen manhattan beach eller en jättestor el kedja, kallad "Fry's" som ska ha låga priser och skulle ha extra sale idag och i morn, kan ju bli lite roligt..   kollade på en HP notebook dator, funderar på att så småning om införskaffa mig en egen, har kommit på att det känns sådär och ha samma till alla jobbgrejer och till allt annat, tänk om den går sönder liksom.. då går gabbe under jorden och kommer inte tillbaka.. nä men en lite mindre också, som inte är så klumpig... men i alla fall, bara tankar än så länge,.. det jag ville komma till va att den datan jag kollade på va typ halva priset här nere.. sen va den ju såå cool. ;) man vet ju aldrig..

filmen som vi såg igår, Vantage Point,.. va mycket annorlunda men faktiskt ganska bra,.

nu ska jag bege mig mot min frukost, bagels och te..

byebye


Kommentarer
Postat av: mamma lena

hej på er! Det är jätteroligt att läsa din blogg varje dag Gabbe och titta på alla underbara foto som ni tar.Du är duktig på att skriva,tyvärr är jag sämre på det här med data,men man får ju försöka lära sig ett och annat när ni är bortresta så här länge.Ha det så bra många många kramar till er från hela fam.Andersson.

2008-03-24 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0