nattskift och tunga ögonlock

jahopp., 2timmars sömn blev det och sen var det tillbaka till skrivbordet igen., lite mörkare under ögonen och lite sleten men på hugget igen ;) .. har fått löst en hel del saker nu på morgonen., har bara två långa quotations at lägga in kvar och några mail som måste skickas, men mitt nattskift var effektivt faktiskt, trots tunga ögonlock.. inte varje dag man börjar jobba 10 på kvällen till halv 5 på morgonen,. haha. tur det inte är allt för ofta, får nog löst de sista grejerna i kväll. så det blir toppen.

Sen händer det något alldeles speciellt i morn, jo Carro (alias Krull) fyller 20år !!!!   inte illa, det blir party när vi kommer hem, vill jag lova..

men det är roligt när man känner sig uppskattad., från jobbet.. som vanligt löser jag allt.. liten ego-boost här ;) .

igår va förövrigt i en massa motorcykelaffärer, och Harley Davidsson affären (det var snarare en anläggning, den bästa i hela USA tror jag det är).. helt sjukt stort. det va roligt. sen bar av runt till lite bilaffärer och motocykelshops.. vi vandrade en sväng längs Lincoln Boulevard helt enkelt. ;)  ..glömde nog nämna detta igår.
   på vägen hem hamnade vi i vansaffären, och givetvis gick gustav därifrån med ett par nya skor (ja menar, vem hade ens trott något annat ? ). haha..

nu ska vi åka iväg en sväng, först lunch, sen blir det nog lite outletstores och sen vet vi aldrig var vi hamnar, alltid lika roligt att se,. måste lämna arbetet en sväng nu, annars tror jag huvudet börjar koka och jag kommer snart att se dubbelt..

miniräknare står högst upp på köp-listan idag, sitta och räkna om 200artiklar på telefonen är ingen hit kan jag säge, tro mig,.

Later.


Kommentarer
Postat av: mamma

du e grym t duktig som vanligt men de vet väl alla vid de här laget, du löser de mesta!!! fick just en kall o snöig nattipuss av sigge han hälsa så gott med den!!!han börjar undra vad du e nu!!!!!!!!
kämpa på med jobbet nu så du kan njuta resten av tiden för visst går de fort. jag hälsar grattis till krull genom detta för jag misstänker att hon läser kommentarerna, grattis grattis!!
puss o kram hälsa alla

2008-03-26 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0