nya äventyr !

på niclas önskemål kommer här en liten blandning av bilder..

igår va vi ju på Universal Studios (vi kom hem ganska sent och jag var så trött att jag inte orkade sätta mig vid datorn och avlägga en rapport, utan jag kände att jucuzzin var mer lockande). men det kommer nu istället.


image196

vi hann med riktigt mycket igår, vi har blivit nysta i ansiktet av shrek och åsnan, räddat fiona, åkt på studio tour och kollat alla inspelningsplatser m.m. varit med the terminator i framtiden, dansat med frankenstein, åkt mumiens bergochdalbana i totalt mörker, tagit en trip in i djungeln hos dinousarierna i Jurasic park, sett modiga kanditater i fear factor live dricka smothie (gjort på sur mjölk, gris inälvor, och gamla fiskrester.,, vem gör det frivilligt liksom ?? inte jag) , såg waterworl live (bättre live än film, jag lovar.. filmenn e kass), sett en hel del av djuren till evan almighty in action,  sett hur dem gör eldeffekter.. och avslutat  med en liten promenad på  The City Walk..  jo just det, vi gick en promenad i the house of horror också..
vi hade en toppendag helt enkelt !!!

        

        

        

image209

om ni helt undrar varför korten helt plötsligt har blivit så bra, är det för att min nya super kamera är grym !! :)
bara så att ni vet., lite kärlek till min olympus..

nästa vecka ska vi på nya äventyr till Six Flags (magic mountain).. det väntar vi med spänning på. :D

med det säger vi hejdå (så länge).

nu ska vi äta pannkakor och sen vet vi inte riktigt vad som väntar, det återstår att se. ;)


Kommentarer
Postat av: n.Olsson

Thanks Gabh, ser grymt kul ut era gliders :) men du måste ju hålla med om att Water world kan va den bästa filmen som någonsin gjorts, on a more serious note!? Hälsa George W. Pz

2008-03-29 @ 20:50:52
Postat av: nathiis

å va kuul det ser ut , varmt framförallt :D , btw har ny blogg :P

2008-04-01 @ 06:11:00
URL: http://nathiis.tjejsajten.se
Postat av: nathiis

å va kuul det ser ut , varmt framförallt :D , btw har ny blogg :P

2008-04-01 @ 06:11:09
URL: http://nathiis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0