saker och ting ornade upp sig ..

.. solen tittade fram en stund i ala fall och molnen va tunnare under större delen av dagen mot va de har varit tidigare dagar.. inte illa.. det finns hopp för morgondagen :D

kanske blir det lite jetskii om det e fint väder i morn.. vem vet ?

image146

           

Jag har så mycket planer på saker jag ska göra, greja med och fixa när jag kommer hem.. saker jag ska börja med och en massa nya planer.. jag har fått mängder av inspiration nu när jag har vait bortrest..  haft tid till att inte göra något, bara koppla av, tänka, och framför allt hinna ikapp mig själv.. allt känns så himla bra.. jag har så mycket jag vill göra., känns som om jag kommer få en riktigt bra nystart när jag kommer hem.. Jag behövde verkligen det här, bara komma bort ett tag.. låter egoistiskt, men det bryr jag mig inte ett smack om faktiskt..
nä det känns riktigt bra faktiskt, men först ska vi över till LA och leva livet ett tag. !

det är sjukt mycket småkids här omkring och på stranden hela dagarna.. dem har till och med skolgympa på stranden.. tänk om man hade det när man va 7år liksom.. hade inte det varit ballt ?

jag vet att det är jättetrist när bilderna inte är ett dugg redigerade eller tillfixade innan de läggs ut här, men det hinns inte med tyvärr.. det får bli lite roliga sådana grejer när jag kommer hem istället.. så tills vidare får ni stå ut med bilderna precis som de är.. tagna direkt från kameran. ;)



den här bilen är tillägnad Niclas.., vi hittade ett par antika honda cross byxor på weekend market i BKK.. ett enda par hängde det inne i ett hörn bland jeansen.. ;)

     

byebye,,

Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att höra att du mår bra,alla behöver komma bort ibland för att ladda batterierna.
de ser underbart ut på bilderna, solen kommer nog fram igen,nånstans måste den ju skina,för den gör inte de här i alla fall.
ta de försiktigt och mys på.
pussar o kramar från oss alla till er alla!!!!hjälp vad formelt de lät men men.......

2008-03-08 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0