Semester hette det ja..

haha.. nädå, så illa är det inte. ja menar vad gör man inte för affärerna ;) och jag har ju faktiskt varit ledig i några veckor så jag klagar inte. i stället sitter jag nu här i mysbyxor, glasögon och har satt upp mitt lilla arbetsskrivbord här i Los Angeles, och sliter medans alla andra sover. haha..

image192

men lägg märke till tekoppen och burken med koffeintabletter (kan man inte dricka kaffe så kan man inte, hur gärna man än vill, jag kör på koffein i tablettform). och så åkte jag och köpte en liten skrivare förut, va ju tvungen att skriva ut saker, och georges skrivare funkade inge vidare så det blev bättre så här, värsta bra va den med, inte illa, liten, bra och billig.. glömde dock köpa med miniräknare så här sitter jag och knappar på mobilen, inte lika smidigt men det går.. 

back to work.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser väldigt mysigt ut! Hoppas det går bra att jobba där också :) Ha en bra dag!

2008-03-26 @ 09:36:39
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: #43

Heej Robert har!
en fraga bara, Gustav som nu ar sa uppstudsig med sitt angrepp mot min exlusiva blogg, varfor uppdaterar han inte nagon gang, delar med sig om sin variation om eran trip???

2008-03-26 @ 10:09:12
Postat av: carro

duktig du är min pärla ! :D
men vt du vad, du får ta komma hem nu !

inte långt kvar , så njut av din semester nu .

men sen när du kommer hem ska du får njuta av att umgås me mig :P

massa kramar din krull

2008-03-26 @ 12:05:22
Postat av: K

duktig du är snuttan!

2008-03-27 @ 03:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0