både det ena och det andra..

idag bär det av ned mot Tommelilla i Skåne.. dags för en helg med crosstävling för brorsan.:)  och kamerabatteriet ligger givetvis på laddning och kameran vill inget hellre än att få arbeta lite nu hela helgen...

jag har också beställt solsken, värme och blå himmel hela helgen för jag har planerat att springa omkring i mina röda short och mitt blommiga linne och bara glida runt,.. :)   låter det fel eller ?


annars inget nytt förutom att mitt skrivbord är dränkt i papper och jag hinner tappa bort det ena innan jag hittar det andra som jag skulle ha.. minnet har med andra ord inte heller hittat tillbaka..

det är fredag, jag är glad, lever på lyckan från i går och datan visar 18grader i Göteborg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0