bara massa blandat trams..

i morn är det fredag och jag längtar till i mornkväll.. jag älskar fredagkvällar nämligen.. då har man hela helgen framför sig och allt känns ganska lätt.. för efter fredagskvällen susar hela helgen förbi innan man ens hinner blinka...

nu ska jag snart hem och rida lite., om jag kommer få träningsvärk.. det va ju ett tag sen, men idag ska jag i alla fall få sitta i min egna älskade dressyrsadel.. :) !!!

Oooooch som om jag inte har träningsvärk redan sen min lilla trip till gymmet igår ? ... både i mage, rygg och axlar och armarna med för den delen...  det är jobbigt att bygga muskler ;)

det blev klarblå himmel och sol idag med, det är sommar och jag är glad ! :)


Kommentarer
Postat av: sabbi

svar: skojar du :D tredje året i rad för mig haha

2008-05-15 @ 16:21:45
URL: http://saabrina.blogg.se/
Postat av: anna

svar: åh tack så mkt :)



ha en bra dag!

2008-05-16 @ 08:08:44
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0