dagens roadtrip !

.. i bilder., :) dagen har spenderats mesta dels i Båstad, och även om det va tidigt på säsongen och ganska så folktomt va det verkligen jätte mysigt !!  självklart gick vi en sväng förbi Pepés, men det va tyvärr inte öppet.. 
vi gick längs strandkanten och doppade fötterna i sanden, eller ja skorna (eftersom ingen ville bli speciellt sandig. haha) och kollat utöver den folktomma stranden, vi såg dock två ortimister liggandes bland kullarna och lapa sol iförda bikini.. lite kallt enligt min smak men det såg skönt ut, om man bara hittar ett riktigt vindstilla ställe. :)  
men det va riktigt mysigt, ger en utomlandskänsla.. litet och mysigt och verkligen jättefint ! 
 






nu är det verkligen sommar, (tidig sommar eller varm underbar vår, valj själv ;). )
och alla blommor blommar !!  är det inte underbart ?



som om inte jag skulle vilja ha den utsikten från mitt fönster, vem vill inte det !?
jag skulle kalla det idylliskt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0