en tjuvtitt ...

idag har ja tagit en sväng förbi bästaste godisaffären, GOTTEGRISEN !!  och laddat upp med en rejäl påse med lite gott och blandat för fredagkvällen.,, och så tröstäter jag, för min rygg värker.. värker så jag inte vet vart jag ska ta vägen !
monsterstarka värktabbletter någon ?? 
ikväll blir det nog bara mys och film i soffan.. riktigt behövligt efter den här veckan kan ja säga. !
det blir till att åka och handla om en stund när Gustav kommer tillbaka bara.., lite godmat och cola såklart.. här älskar vi cola.. eller ja, jag i alla fall , :)


Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Å de där grönisarna är sååå himla goda! Love them!

2008-05-17 @ 05:33:44
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0