Lyckopiller, ja tack !

jag måste bara skriva av mig lite.. och det är helt frivilligt att läsa.. men varning för tristess och aningen deppigt...

Jag fattar inte vad felet är med mig den här veckan, jag känner mig allmänt opepp och fruktansvärt omotiverad., har haft huvudvärk i 3dagar, som bultar (ingen huvudvärkstablett i världen hjälper) och bara vägrar att ge med sig, och varje dag börjar med ett glas samarin.. kul.
jag vill bara ut och inte göra någonting, bara glida omkring i solen och gå långsamt fram på gatorna i göteborg och ta en fika då och då.. jag är grymt avundsjuk på syrran som fortfarande går i skolan och typ slutar 12 varje dag.. 
   jag gillar mitt jobb och det är absolut inte det som är felet.., det är bara det att ibland känns det så motigt att sitta inne från 7 till 16 och känna solen värma genom en glasruta.. 
   idag va det ingen som ville äta lunch med mig heller.., så just idag saknar jag det sociala livet man har i skolan eller på en stor arbetsplats..

men efter 2koffeintabletter och lite positiv credd från pappa kändes det lite bättre.. Jag är faktiskt duktig, och det jag gör funkar och underlättar. det känns bra i alla fall..  jag har helt enkelt inte vant mig vid livet som affärskvinna ännu.. ;)  men det kanske kommer.., eller ?

snart ska jag hem till mitt lyckopiller., Gustav. ♥, som inte heller har haft världens bästa vecka han heller kan jag lova, men bara synen av honom gör mig glad och allt känns lite lättare..

alla har sina perioder.. det bara är så. jag kan inte sätta fingret på vad det är... tur är väl att det inte brukar hålla i sig så länge, för min del i alla fall..

MEN det är onsdag i dag i alla fall och det är inte långt kvar till helg., det är nedförsbacke nu :)

jag är nöjd me mig själv och livet i allmänhet och nästan alltid glad och på bra humör, men idag va jag bara tvungen att skriva av mig.

tack för att ni lyssnade..



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas din huvudvärk går över snart och att det blir bättre!

Sv: tack, kul du gillade dem :)

2008-05-14 @ 16:07:33
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så jätte mycket! :)

Hoppas du haft en bra dag.

2008-05-14 @ 23:29:51
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Rebecca

Ibland är man verkligen inte på topp, men det är trist när man är inne i sånna perioder. Hoppas verkligen din går över snart! :)

2008-05-15 @ 00:04:13
URL: http://glooria.blogg.se/
Postat av: K

Visst är det hemskt när jag känner sig deppig och man inte kan sätta fingret på vad det är? Allt är bra, men ändå är man deppig. hatar det. Helt ärligt hjälper träning, frisätter lite endrofiner. Och shopping såklart... ;)



Men DU är bäst och har dig ur det :)

2008-05-15 @ 03:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0