me like, me like muuuuch :)

- Självporträtt och Godnatt -
efter en helt underbar dag med mycket sol och mys är det dags att sikta in säng på sängen, för i morgon är det back to work ;) .. och jag hann med en sväng till gymmet ,. lite duktigt så där.. credd till mig.. ;) jag e på gång nu i alla fall.. fick lite ångest sådär när jag såg den gamla videon på mig själv till häst (3år sedan) i förrgår.. men nu känns det bättre . viljan (en stark, oslagbar mutation av stål och järn) finns ju kvar i alla fall.. så detta ska nog gå vägen.. och i mrn bär det av upp mot Uddevalla där det väntas grillning på kvällen med uppladdning inför lördagens tidskval ! ;) 



så jag säger godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0