MISSA INTE Gabriella shoppar ännu mer..



        

det här är min andra nya sommarklänning, och om inte den här kan kallas somrig så vet jag inte vad ! verkligen hur fin som helst, och riktigt fint och tungt fall på klänningen ;) blir vackert nu till våren och sommaren, behöver få tillbaka mina brunbrända ben bara ;) hade liksom varit det där lilla pricken över i:et...
kalasnöjd med mina inköp från ihelgen faktiskt..
att det ska vara så roligt att shoppa och sätta sprätt på pengar, märkligt..
kände mig jättefin i mina nya klänningar, det är så roligt !!
ja, där har ni den i alla fall.. så vad säger ni ?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jätte söt :)



www.rebeccasblogg.se

2008-05-07 @ 20:17:23
Postat av: Viktoria

Finfin!

2008-05-07 @ 20:58:10
URL: http://vickanp.blogg.se/
Postat av: K

också jättefin!!!

Gabbe jag saknar dig!!! Lets party and fiki in 20 days!!! :D

2008-05-08 @ 04:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0