överkörd av ett tåg..

just precis så känner sig min rygg just nu...   som om den har blivit överkörd av ett tåg och sedan stampad på., men ändå känns den bättre, konstigt nog.. :)   det är det som gör att jag härdar ut alla besök nere på Hälsa och Helhet., det är värt smärtan., för det känns alltid bättre, om inte efteråt, så känns det i alla fall bättre dagen efter.. :)

jag tog även en sväng om min godisaffär och köpte en hel del pepskulor till min älskade pojkvän och hund som är fullständigt galna i dessa små rosa-gröna-vita kulorna med lie mint och chocklad i..   det räcker man säger pepskulor så börjar sigge gny av förtvivlan och leta överallt i hela huset..  gustav blir inte riktigt så glad och galen men han gillar dem skarpt ;)

nu ska jag snart krypa ner till gustav och de två små tussarna som har krypit ihop hos honom i sängen.., kanske kan det bero på att han har godispåsen bredvid sig, men jag vet inte ?? :) och vila min sargade rygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0