rädslor och måndagar..

det är hemskt vad tiden bara rinner iväg, likt sanden i ett timglas.. så fort har min långhelg gått.. men det har varit underbart :) och nu är det måndag och på det igen.. mycket jobb framför mig denna veckan och framöver..

men som sagt helgen har varit underbar,. har tagit en hel del bilder också.. som, om ni har tur, kanske kommer upp lite senare, när jag får en minut över ;)

shopping blev det igår med !!!  sommarklänningar, älskade sommarklänningar..  En som bara är sååå himla mycket Gabbe och en till som är gustavs favorit och grymt snygg ;) och lite annat smått och gott.. kanske ska ta mig i kragen och visa detta med, jobbiga är bara att det är mycket snyggare på., så ni kanske får hållas på sträckbänken ett litet tag..

ibland känns det bara så himla tungt.., allting.. min största rädlsa är att inte räcka till.., det må låta löjligt, men det är fruktansvärt.. och vissa punkter,.. när någon kommer när dem är det som om hela min fasad byrts ned, eller inte fasad.. utan det att jag intalar mig själv så att jag nästan tror på det själv inte funkar riktigt utan att det lyser igenom i alla fall..  då kommer paniken.. fast jag vet att jag faktiskt räcker till.. jag vet inte vad det är.. det kan inte hjälpas bara.. men det har blivit bättre,. det har det faktiskt..

solen skiner idag med., jag är på bra humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0