ständigt återkommande..

det känns som om det är måndag jämt, jämt., helgen hinner inte ens börja förän det är måndag igen.. märkligt fenomen.

men nu sitter jag i alla fall här på kontoret och det är måndagmorgon, solenskiner och pratar med med min mage, eller ja, den pratar och jag önskar jag hade fattar i alla fall lite, så jag kunde ställa till rätta det den ber om, hela tiden... men inte det.. för jag fattar inte ett ord.. det är så tröttsamt..

i går under finalheaten fick vi finbesök av en liten del av fanclub 43, fast idag hade de tagit med sig innehavaren av nummer 43 och förvandlade sig till fanclub 13 för en dag.. mycket trevligt.  en recension om helgen och helgens resultat kommer lite senare,
 men vi kan säga som så att det gick bra :D


Kommentarer
Postat av: josefina

Aa helgen bara blåser till det är konstigt.

2008-05-12 @ 08:44:13
URL: http://nyhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0