alla flickor gillar väl rosa rosor ?



Min syster.
(foto taget utanför mitt kontor i fredags, där hon passade på att sno en ros från busken utanför)

Who said life was easy,
Who said life was fair,
Who said nobody gives a damn,
And nobody even cared.

just nu: Fortfarande i sängen, kollar på beck och wallander, spelar sönder Amy Macdonald, dricker te, äter riskakor och överblivet godis från gårddagen. ska snart ge mig in på Päronsodan också.  redigerar bilder och pillar i datan.

skulle egentligen barit i Varberg och kollat när näst sista cross SM:et går av stapeln för att se hur mina vänner klarar sig..  Men jag vet att de klarar sig så jag håller tummarna från sängen istället och tittar ut genom en regnig fönsterruta..


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Så himla fin bild

2008-10-07 @ 08:18:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0