hello from china..

godmorning, nu sitter vi i papaps rum och käkar frukost och det är snart dags att gå till mässan igen :)
  aningen trött, men man verkar orka hur myket som helst när man är utomlands. man får liksom tillg¨ng till all undangömd energi :)   men det tar väl  ut sin rätt om en vecka på planet hem. hehe

helt sjukt stort är det i alla fall. helt obegripligt.. sen kan man ju säga att det finns en och annan pryl också ! haha.. jätte mycket roligt att kolla på och massa nya finns prover för nästa höst/jul. :) 

det blev en lång dag, men när jag skulle lägga in bilder och lite grejer i natt när vi kom till hotellet vid ett på natten, varit och hämtat internet slapp från pappasrum, tror ni då att det finns ett internet jack i mitt och åses rum ? nope...   så förhoppningsvis kommer det bilder sent idag.. :) ska göra mitt bästa..

vi va i alla fall hos XingXong och käkade grymt god nudelsoppa på eftermiddagen., och vi kan säga som så att äger man halva mässan så kan man ju ha mässans största monter (vilket i Kina innebär HUUUUUGE), hade han nog haft ändå, men i alla fall ;) två våningar och hur maffigt som helst.. coolt. .

men det verkar ju hända en hel del så fort man lämnar landet hemma också., som poliseskort utfårn kungsmässan! .. mitt hjärta..  är det någon som är förvånad att det händer oss ?.. nä, tänkte väl inte det heller.. det löste ju sig men ändå.. PATETISKT ! . haha... forex säger jag bara.. ett packe nötter..

nu sitter vi i pappas stora rum, typ 12pers och har precis käkat medhavda lingongrova med pepparsalami till frukost.
strax dax för ännu en redbull och att bege sig mot någon av mässhallarna ;) 

rebull är är kolsyrelösa och i guldburkar., helt kalas. me like !  och man får inte ens ont i magen. ;)

have a nice day ♥   
kramar från ett varmare Kina :)   

nu är rolleshotsen färdigblandade, så jag säger hejdå för den här gången .

Kommentarer
Postat av: mamma

underbart att slå på datan o läsa de du skriver, längtar redan tills nästa gång, känns som jag e med på ett litet hörn

puss prinsessan

2008-10-25 @ 10:17:14
Postat av: Elina

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 10:44:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0