polispolis potatisgris.

har haft världens bästa dag., ville bara säga detta. även om det enda som inhandlades var ett nytt rouge + borste, strumpisar och smått och gott på hälsokosten..  vi har myst, skrattat, myst, kört åt helsike och skrattat lite till.. :)

så, såg ni en silvrig liten bil snurra runt, på ställen där man egentligen inte fick köra, i jönköping idag, så va det högst troligt jag.. haha..

jag har världens bästa mamma, världens bästa familj, världens bästa pojkvän och världens bästa extra familj...
det kunde inte varit bättre!

och OM jag och nathis hade hittat på bra födelsedags presenter..  klockrent!


poliser ? ja, det va det precis överallt idag..

i morn ska det firas, och nu ska jag krypa ner i sängen bredvid my love :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0