thursdaymorning....

jahopp., redan torsdag.. Idag bär det upp mot Jönköping, sitter på jobbet och väntar på att mamma ska komma eftersom hon ska göra mig sällskap :) Hon fyller även år idag. så ett MEGA-GRATTIS till världens bästa mamma.!
 
   Det blir ett besök på Elmia garden, vi ställer ju trots allt ut våra utomhusserier där, även om jag inte har åkt med upp den här gången.. va mycket som skulle fixas här hemma så det fick högre prioritet. :)   men vi ska även kika in lite på A6 och se om i kan hitt anågot roligt!

Jag är även grymt hungrig för den som undrar....

Karros blogg har fått ett upplyft (av mig), det är inte färdigt än och ja kan inte riktigt bestäma mig hur jag vill ha det.. men det kommer nog snart :)    insåg även att min egen blogg behöver lite ändring...

idag sprang jag runt på stan och velade med min lillasyster., käkade mycket god lunch på Vallgatan och shoppade lite...
grymme mysigt va det i alla fall ♥  

imorn är det fredag, jag älskar fredagar.. det är nog nästan bästa dagen på hela veckan, fredag eller lördag..  men på fredag så vet man att man har hela helgen framför sig., underbart !

det här va ett fruktansvärt meningslöst inlägg känner jag nu i efterhand.. men va fan.. låt gå.

Kommentarer
Postat av: karolina

ååh gabbe vad fint du har gjort på min sida!!!!

2008-10-02 @ 21:37:01
URL: http://karramia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0