I fucking LOVE my life !!!!!!!

that was it for this time..

även om jag ska göra allt för att undvika flygningar med finnair och är glad om jag får slippa helsingforsflygplats i framtiden,.. .. så är jag hemma i kylan igen.   haha

och även om jag max har sovit 3timmar per natt och jobbat 14timmar om dagen så är jag, tro det eller ej, piggare än någonsin !!  känner mig riktigt uppladdad och ja vet inte, allmänt glad...

det har varit fantastiskt, fruktansvärt roligt och lärorikt ! 
miljontals nya intryck, tusentals nya ansikten och minneskort fulla med bilder..  

efter en del om och men lyckades även jag och Åse göra Hongkong osäkert en dag ! grymt häftigt.... 
ni anar inte :)




dressed like this, in my new dress..
..avslutade vi resan med middag på 29:e våningen i en skyskrapa på Peking Rd. och tittade ut över ett upplyst Hongkong.

jag tror inte man kan ha det bättre, jag är lyckligt lottad helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Alain safa

Welcome back home Bella.

Det låter helt fantastisk upplevelse och erfarenheter. är vällans nyfiken på vad som finns i ditt minnes kort för bilder???

2008-11-01 @ 00:24:21
URL: http://www.flickr.com/photos.alainsafa
Postat av: embla

Ballt , riktigt snygg klänning

2008-11-03 @ 14:49:13
URL: http://emblaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0