what to do ?

fredag morgon börjar med att jag köper ett gäng kanelbullar (på bästaste stället i lilla Kyngälv, kan kallas UnoX-tappen) till martina och mamma, martina kommer och har köpt vaniljbullar på pressbyrån till mig (alla vet att jag älskar vaniljbullar) lite senare kommer pappa och har köpt wienerbröd..
  tror ni vi ska fika på jobbet idag eller !?

för det är fredag och vi ska väl fira att vi är allmänt bäst helt enkelt.. !

efteråt ska jag även hämta ut mina kära primeboots hos skomakaren, som har varit inne för operation utlästning för andra gången. vi hoppas inte att det kommer att bli tredje gången gillt, utan vi håller tummarna idag.

sen håller vi tummarna för syrran som har matteprov idag.. Jag vet att DU KOMMER ATT KLARA DET !

sen kan jag väl bjuda på en cool bild jag tog i förra veckan, kan ni gissa vad det är för något ?
den får symbolisera hur jag känner mig idag, färglad, på bra humör och taggad till tusen..
det går bara bättre och bättre!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade hit via bloggportalen så var in och kikade lite :)

2008-10-10 @ 08:56:17
URL: http://emmacandell.blogspot.com
Postat av: Caroline

Oj, lite mycket fikabröd;) Tur att det är gott! Ingen aning om vad det är på fotot, men fint var det!

2008-10-10 @ 19:28:45
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/
Postat av: 43

typ som min fredag då, gick upp halv 6, jobbet halv 7, kom hem vid hmm halv 9, hunnit käka lite vid 12 iaf, visst e fredagar underbara!!! nu ska ja fixa mina cross kläder med, men de är inga problem, är ju hur pigg som hellst!!! Charles e de, schiraffan alltså!!!

2008-10-10 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0