nöjd och belåten..

jag va grym idag, lyckades skarpköra vårat datasystem från mässan, uppdatera, skriva om allt och flytta om databaskopplingarna..  inte illa. stolt ;) hehe..

nu ska jag i alla fall krypa ner under en filt i soffan bredvid världens bästaste pojkvän och mysa och se på en film och dricka fruktsoppa och kurera mig.. helt underbart!  och vara allmänt nöjd med helgen, förra veckan och dagen .. hehe
   aldrig tidigare har vi haft så lite efterarbete efter en mässa och absolut inget datastrul what so ever !  och det e allt lite min förtjänst vill jag nog vara lite egoistiskt och säga.. haha

spikmatta i morn då. :) soffan nästa..

idag har jag påbörjat ett nytt projekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0