glädje och prickiga sockar.





       

Bruna Primeboots, finally.. allt går om bara viljan finns..

jupp, de inhandlades idag, LYCKA.. äntligen, det tog ett tag innan jag fick på mig de första gången med sen gick det ganska bra :) kommer att bli toppen.
har man avvaktat ett helt år, har man väntat för länge ! hehe.. men med lite våld fick jag på mig dem i år och nu sitter de perfect..  Läckert!

så kunde jag int heller hålla fingrarna borta från dessa söta prickiga sockar med ett litet sammetsspänne på högst upp på kanten, det blev även et par bruna med sidenband på toppen! :) hehe

nu ska jag fixa te och så ska jag och G mysa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Karro

snygga!!







och gabbs, nu har jag börjat blogga. DU, min ända trogna läsare, måste börja läsa :)

2008-09-25 @ 10:46:21
URL: http://karramia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0