. . Some really good stuff !

Har haft en riktigt underbar helg, som började redan i tosdags..

Torsdag
Carro krull och mickan kom hit med godis, jordgubbar och glass som vi glatt mumsade i oss. lagom till jordgubbarna och Honey (sm förövrigt är en av världens bästa filmer) kom även Soffan körandes.. skratt och mys. Good stuff.

Fredag
Mickans kusin Emma fyllde ju 20år !  så det blev rosa champange och ut och käka, för att sedan dra vidare en sväng till Inferno, som by the way har stans skönaste vakter och bartenders (!) Längre än så kom vi inte ( inte jag och carro i alla fall) .. Nattrafik är dock ett mycket överskattat fenomen. speciellt när det inte funkar som den ska..  men det var en heel mysig kväll med massa god mat :D

Lördag
Fick jag besök av Carrosen från borås (en stor del av mina vänner har tendens att kallas carro, vilket gör det lite jobbigt att hålla isär dem) och Niclas och Gustav..  Kvällen och natten spenderades i soffan och vi sysselsatte oss med att frossa i chips, godis och cola..  och pizza.. och såg på en film som ingen fattade något av, mer än att alla dog förr eller senare.. haha.. Linda övergav oss dock förr sin nya älskare (alias jobb) hehe ;P

Söndag
Vaknar tio av att carros klocka ringer men hon återvänder till sängen med orden, "kass väder, fullstorm och regn, vi ligger kvar... "  Att gå upp ut sängen är ju riktigt överskattat..  carro blev sedan avlöst av mia och annelie som kom och vi skulle laga söndagsmiddag. efter mycket kyckling, om och men blev det både klart och ätbart (!)..  -Toppen



Att hålla sig sysselsatt är det bästa sättet att gömma undan sina egna tankar,  ... och så är det ju mycket roligare.

             Nu börjar huset bli riktigt tomt och saknaden börjar krypa sig på...  Visst klarar jag mig, det är ju bara så tråkigt.  men mamsen och pappsen kommer ju tillbaka på onsdag (tur för dem).  Älsk..  sen får vi se omd et blir en tripp till båstad eller inte.. Sen e de ju falsterbo horseshow nästa vecka, kanske vore något. man vet ju aldrig ;)

Jobbat hela dagen,. tur att man har såå himla roliga jobbarkompisar.. ska bli spännande ;)    Avslutade dagen med att käka i stan med syrran, så vi slapp laga mat ;) mumma..   Jag kommer sååå aldrig äta hemma  när jag flyttar, eller jo någon gång i veckan eller runt den 24:e där... haha..   man ska ju leva livet medan man kan, så man får väl passa på. !

Orka körlektion i mornbitti.. men men, det är forhoppningsvis slut snart..

Love
Gabbie

Kommentarer
Postat av: Lindaa

åh, honey är en så bra film!! :)
massa GRATTIS till körkortet med bruden, carrhoe skvallrade. way to go!
jag hoppas på en filmkväll med pizza hos dig snart igen, så jag kan joina! wiie, ha de bäst tjejen. vi ses!

2007-07-17 @ 21:53:24
URL: http://lindaskrinda.blogg.se
Postat av: Johanna

Grattis till studenten och körkort!

2007-07-23 @ 22:32:29
URL: http://www.kändisbebisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0