En blandning av Obegripligt, Underligt och Fantastiskt


Mitt liv är som en brant berg och dal och dalbana, antingen är man på högst upp på toppen av berget eller så är man i en djup tillfällig dal, för att ganska snart klättra upp mot toppen igen., Det är aldrig mitt emellan, och tur är väl det, för vem vill leva ett medelmåttigt, halvtrist liv där man står still på samma platform hela tiden ? .. då är det ju bättre att det finns lite up ´n downs ,  enligt min mening.

       Hur sjuukt är det inte, att de som begår ekonomiska brott, där det trots allt bara handlar om pengar, mycket troligt kan få upp till 6års fängelse medan våldtäktsmän, som förstör en hel människan liv för alltid, knappt får ett års fängelse i många fall !  Vad ger det för bild av samhället egentligen ?  Det börjar gå utför...

   Kusinvitamin fyllde 18år igår, ett stort grattis till henne !  Shit vad vi blir stora., det va ju inte länge sedan som vi sprang på Britney Spears konsert på skandinavium och köpte affischer, och hoppade timma ut och timma in på studsmattan hemma. och sprang fram och tillbaka till godisaffären tio gånger om dagen och köpte alldeles för mycket godis.. det är väl sisådär åtta år sedan och ändå kan det kännas som det var igår när man pratar om det..  helt sjukt vad tiden går fort.. 


Tiden - En av få saker man nog aldrig riktigt kommer att förstå sig på.

Mina jobb är de absolut bästa, för tillfället i alla fall.. Känner mig faktiskt lite vuxen någon timma ibland där.. riktigt kul. Det är väl i och försig tur, det hade ju varit illa annars..  Jobbarkompisarna är helt underbara. Idag är det "Affärslunch" med jobb 1, riktigt niice .


Har faktiskt inte saknat det eller tänkt på det nu på några dagar, Jag klarar mig riktigt bra faktiskt.. 

Idag är jag på såå bra humör., hihi

PussKram
Gabbie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0