Hur gick det till ?

Jag kan inte hjälpa det.., det är surt och jag försöker verkligen..   Ork.,    Vad gör jag för fel. ? Varför lyckas alla andra men inte jag ?  Just nu är jag den tjejen som jag själv hatar i varje film, hur kunde det bli så ?

Har varit jobb hela dagen i dag..   skönt att känna sig behövd någonstans.,  helt okej faktiskt.. jobb i morn med, har dock körlektion först halv åtta.., när jag bokade körlektioner i våras intalade jag mig att jag skulle vara morgonpigg., jag kan tyvärr medela att så är inte fallet..  hatar när klockan ringer (ännu värre är att jag inte blir vid medvetande förän den ringt tre gånger och är då redan en halvtimma sen och får springa runt som en skållad råtta för att hinna)

Myspys fika idag med världens bästa mia och annelie..,,  såå underbart..  Men va hände med våra soffor och min favvis macka ?? det svider i hjärtat..   men våran favvo tjej va kvar i alla fall.. alltid något !

På torsdag bär det av mot smögen.., mys och party !   Underbart..     Fram tills dess får vi se vad som händer..

Gabbie

image26 

(midsommar 2006)


 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Gaaabbe... jag saknar dig söthjärtat. :)
See you on onsdag ;D

2007-06-19 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0