Världens bääästa dag !

30maj 2007  Kitas STUDENT!!!

heelt sjukt att 12år bara tr slut med en dags festande.. att allting verkligen tar slut, som man har längtat till studentdagen och när den kom kändes den plötsligt inte alls lika lockande.. men vilken dag vi hade. kunde inte blivit bättre...

start med champangefrukost med våran underbara klass vid 8 hos johan..   en champangeflaska senare bar det i väg till kyrkan för avslutning, fotograferande och för att ha allmänt trevligt..  och så blev det skriveri i mössorna såklart! :)  
             fortsättning med studentlunch, tal, mer skriverier i mössorna och intaget av alkohol bara ökade i takt med klockan..  sen var det den omtalade paddanturen (alla kom med ;P, dock iskallt och blåsigt) .. för att sedan några timmar senare och lite nedblötta av saltvatten springa ut vid operan.. helt sjuukt bra !  vi må ha haft helkasst väder, men vad spelade det för roll..  flaket va ju också en resa för sig.. shiit va kul vi hade,. champange, champange och ännu mer champange..

sen bär det av hemåt för lite mer champange och firande.. och vad står det på uppfarten när jag kommer hem, vilket jag dok inte fattar förän jag ser att nyckeln jag precis fått i handen är en BMW nyckel och inser att det inte är en av våra vanliga nycklar, utan en nyckel till miiin bil !!   det blev några glädjetårar där ja och helt plötsligt blev alla sena pluggkvällar och nätter värda allt slit! 

image16

det blev några väldigt fina smycken av nära och kära också,.. det tackar vi för :)   Men, shiit en bil.. världens bästa pappa och mamma (!) . hade jag aldrig i min vildste fantasi kunnat drömma om.. så overkligt. 

sen blev det mer champange, jordgubbar och mat.. vidare in till carro och sedan in till stan för att fortsätta festa ytterligare några timmar.  och oj vad kul det blev.. party tills det stängde.!    sen va det över, 12 år hade fått ett lyckligt slut..,  

det har dock inte hunnit smälta in ännu, och jag vågar knappt tänka på hur underligt det kommer att kännas till hösten.. men nu e en fas avklarad, vare sig man vill eller inte.. bara att gilla läget och visst gör jag det, jag har bara inte fattat det än.


image17
N3 Kitas Gymnasium 2007  -Riktigt bra!
känns overkligt, sorgligt och underbart på samma gång. kort och gott - helball och underbar dag! kunde inte blivit bättre. sista månaden i 3an kommer nog alltid vara en av de bästa i mitt liv. Allt roligt.

   

tusen tack. / Gabbie

Kommentarer
Postat av: soffan

MYYYYYYYYYS baby ! fett mys och vi måste ses snart.. miss you alot (L)

2007-06-04 @ 21:33:02
Postat av: Karolina

Looove you baby
and I love studenten to ;D

2007-06-08 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0