Allt får sina konsekvenser.

 yees ! då va det onsdag och nedförsbacke resten av veckan ! 
      Fast idag är en sådan där mega, mega seg dag när man helst skulle vilja få väldigt plötslig huvudvärk, som gör att man verkligen inte kan tänka och blir tvuuungen att åka hem och krypa upp i soffan under en filt med en kopp varm chocklad...  För det funkar ju när man har pappa som chef (nej, för er som tror att jag är pappas lilla flicka som springer runt och endast glider och latar mig på jobbet så kunde ni inte ha mer fel !  Jag jobbar, som fan och skulle aldrig ligga på latsidan, det ligger inte i min natur., och för er som tror att jag sitter med världens enklaste småsaker, varsigod att byta med mig en dag. för att se hur lätt det är att förhandla men kineser över telefon om att de måste, verkligen måste skeppa kontainrarna i tid.)   Jag hade nog i och för sig inte gått hem från något annat jobb heller, I am a working woman.,, men man kan ju alltid drömma.      
       Visserligen är jag och kommer alltid att vara pappas lilla flicka, men jobba va, det kan och gör jag. !

För de som bryr sig.., Idag har jag såådan fruktansvärd träningsvärk att jag nästan tycker lite synd om mig själv, nej, det gör jag förresten inte alls. jag visste att jag skulle få jordens träningsvärk i benen.. men jag skojar inte när jag säger att jag knappt kan gå (det ser i alla fall väldigt roligt ut) och måste stötta mig mot något varje gång jag ska sätta mig eller resa på mig, det innebär att toabesöken blir väldigt ansträngande eftersom det inte finns något att stötta sig mot,..Jobbigt läge vill jag lova.
     men trots det bär det av mot gymmet idag med.. Hårt när man har personlig tränare. ;)  
vi tränar inför semester i vinter och beach 2008... vi kommer att utklassa er allihopa !

Det enda jag är grymt trött på just nu är min älskade kropp., Varför kan den inte fungera som den gör på vanligt folk ? ? Sååå orättvist.   mens ett riktigt överskattat fenomen, speciellt flera veckor i rad och ännu mer när man egentligen inte ens borde ha det. !    Djuuuuup suck på det.

Lunch med syrran idag.. Jag älskar mat, jag är lite lätt matfixerad..  :D

Jag bara sitter här på mitt kontor och bara hoppas på att du ska kliva in genom dörren så som du gjorde igår., du får mig att skina upp som en sol !  You make my days..

   I morn blir det Gabbe&Carro stund efter jobbet, watch out !  Man vet aldrig hur det slutar.. ;)  niiiice !

over and out.

Kommentarer
Postat av: K

Gabbe, lova att i feb blir det Carro, Gabbe och Karro stunder ;)

2007-11-14 @ 16:29:22
Postat av: Gabbe

Karro, Jag LOVAR !!!

2007-11-15 @ 13:31:56
URL: http://gabriellahennings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0