att försöka duger ju..

  Idag har jag fått lön, och den här månaden ska jag verkligen försöka gå in för att hålla min budget.. det har ju gått hyfsat hittills så nu kanske det går.. men som sagt det är ju december så det återstår väl att se..  det innebär fönstershopping med carro i morn och inget på kortet... haha...  undra om jag har några kontanter...  ;)

I´ve been replaced, lets face it...   det är inte alltid massa fördelar med att vara äldsta barnet, ibland tror jag yngst vore något..   men men.., inget att göra åt saken får väl se om dem kommer hem från holland med något vettigt i hästväg.. man vet ju aldrig..

Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dig.., Det hade blivit så tomt....  
       You complete me..,    du&jag mot världen...   
det va nog det djupaste som kommer att komma ur min mun idag. haha

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0